moja polska zbrojna
Od 25 maja 2018 r. obowiązuje w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane także RODO).

W związku z powyższym przygotowaliśmy dla Państwa informacje dotyczące przetwarzania przez Wojskowy Instytut Wydawniczy Państwa danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z nimi: Polityka przetwarzania danych.

Prosimy o zaakceptowanie warunków przetwarzania danych osobowych przez Wojskowych Instytut Wydawniczy – Akceptuję

Armia chce wynająć 300 pojazdów na szczyt NATO

Wojsko będzie odpowiadać za transport gości podczas szczytu NATO w Warszawie. 2 Regionalna Baza Logistyczna ogłosiła właśnie przetarg na wynajem 40 autobusów, ponad 200 mikrobusów oraz 75 aut dostawczych. Potrzebnych będzie również 740 kierowców i kilkudziesięciu koordynatorów. Zamówienie warte jest kilkaset tysięcy złotych.

Na szczyt NATO w Warszawie 8–9 lipca przyjedzie kilkudziesięciu przywódców państw i szefów rządów wraz z delegacjami. Za transport gości odpowiedzialne będzie wojsko.

Zabezpieczeniem logistycznym szczytu NATO zajmuje się już Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych. – Armia na potrzeby gości będzie wykorzystywać pojazdy wojskowe. Nie dysponuje jednak tak dużą liczbą potrzebnych aut, dlatego część trzeba będzie wynająć – mówi mjr Krystian Boryń z Inspektoratu.

2 Regionalna Baza Logistyczna z Warszawy ogłosiła w tej sprawie przetarg. Wojsko chce w dniach 29 czerwca – 10 lipca wynająć czterdzieści autobusów (31 klasy turystycznej i 9 klasy VIP), 208 mikrobusów (13 klasy VIP z co najmniej 16 miejscami pasażerskimi i 195 klasy VIP z 10–16 miejscami pasażerskimi) oraz 75 pojazdów dostawczych o masie do 3,5 tony. Samochody nie mogą mieć więcej niż 6 lat. Wyjątkiem są autobusy klasy VIP, które powinny być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2012 roku. Przebieg pojazdów nie może przekraczać 300–500 kilometrów (w zależności od typu auta).

Firma przewozowa, która weźmie udział w przetargu, musi zaproponować armii wynajęcie samochodu z kierowcą. Wojsko potrzebuje aż 740 kierowców oraz 63 koordynatorów przewozów, ponieważ podczas szczytu będą się odbywać całodobowe dyżury.

Wnioski o udział w postępowaniu można składać do 4 kwietnia. Kontrakt wart jest kilkaset tysięcy złotych.

Krzysztof Wilewski

autor zdjęć: Maciej Biedrzycki/ FORUM

dodaj komentarz

komentarze


Trzy okręty, jeden zespół
 
Zmagania sześcioosobowych armii
Wojskowi dyplomaci wsparli weteranów II wojny
Dzień, który zmienił bieg wojny
Droga do zespołu bojowego GROM
Sportowcy z „armii mistrzów” na podium wioślarskich ME
Specjalsi opanowali amerykański okręt
ZMU dla marynarzy
Wyzwanie, które integruje
Jeśli przerzut, to tylko z logistykami
Bezzałogowce w Wojsku Polskim – serwis specjalny
Kolejny krok ku wypowiedzeniu konwencji ottawskiej
Uczelnia wysokich lotów
Ustawa o obronie ojczyzny – pytania i odpowiedzi
Żołnierze z dodatkiem od czerwca
Historyczne zwycięstwo ukraińskiego F-16
„Zapad’ 25” przenosi się dalej od polskiej granicy
Kajakarze i ratownicy wodni z workiem medali
Droga pełna emocji
Dodatkowe kamizelki dla żołnierzy
W Dęblinie tylko do przodu
Misja PKW „Olimp” doceniona
Są wszędzie tam, gdzie stawką jest bezpieczeństwo
Tak uczyły się latać orlęta
100 samolotów na 100-lecie Szkoły Orląt
Nasi czołgiści najlepsi
Karol Nawrocki wybrany na prezydenta RP
Wojsko zmodyfikowało program śmigłowcowy
Nowy rozdział w historii Mesko
GROM w obiektywie. Zobaczcie sami!
Na Wiejskiej o wydatkach na obronność i weteranach
Typhoony i Gripeny nad Bałtykiem
Walczmy mądrze
Żołnierz influencer?
Piloci na straży bezpieczeństwa
Od chaosu do wiktorii
Kierunek Karkonosze
Ogniem i tarczą
Najlepsi snajperzy wśród specjalsów
W wakacje wstąp do WOT-u!
PGZ na nowo
Prawo dla kluczowych inwestycji obronnych
Generał, olimpijczyk, postać tragiczna
Donald Tusk: W kwestii bezpieczeństwa słowa zamieniliśmy w czyny
Badania z WAT-u na misji AX-4
Rosjanom wyciekły dwa miliony tajnych dokumentów
Po medale z okazji 100-lecia LAW-u
Rosyjska maszyna Su-24 przechwycona przez polskie F-16
Robotyka to przyszłość medycyny
Podejrzane manewry na Bałtyku
Pilecki. Do końca walczył z tyranią
W strategicznym miejscu o bezpieczeństwie Polski
Szukasz pomysłu na wakacje? Może szkolenie wojskowe?
DNA GROM-u
Letni wypoczynek z MON-em
Współpraca MON-u z weteranami i rezerwistami
Czterej pancerni przeciw wyklętym
Nowe garaże dla Leopardów w Świętoszowie
ASzWoj na warcie od pokoleń
Kręgosłup dowodzenia Wojskiem Polskim
Film o Feniksie i terytorialsach
Pogrom rosyjskiego lotnictwa strategicznego
Dekapitacyjne uderzenie w Iran
100 lat historii Szkoły Orląt
Unijni ministrowie podpisali SAFE
Judocy Czarnej Dywizji najlepsi w Wojsku Polskim
100-lecie Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie
Ustawa o obronie ojczyzny – pytania i odpowiedzi
Podróż w ciemność
Dezamet rośnie w siłę
Prace nad kadłubem dla kolejnego Husarza
Nowe cele obronne NATO

Ministerstwo Obrony Narodowej Wojsko Polskie Sztab Generalny Wojska Polskiego Dowództwo Generalne Rodzajów Sił Zbrojnych Dowództwo Operacyjne Rodzajów Sił Zbrojnych Wojska Obrony
Terytorialnej
Żandarmeria Wojskowa Dowództwo Garnizonu Warszawa Inspektorat Wsparcia SZ Wielonarodowy Korpus
Północno-
Wschodni
Wielonarodowa
Dywizja
Północny-
Wschód
Centrum
Szkolenia Sił Połączonych
NATO (JFTC)
Agencja Uzbrojenia

Wojskowy Instytut Wydawniczy (C) 2015
wykonanie i hosting AIKELO